23 maart 2015

Dendennis viert feest


Deze maand is het leuke patronen boekje "Dendennis viert feest" uitgekomen!
Dendennis maakt leuke stoere patronen. Mijn zoontje is er helemaal gek op.
Wij hebben dan ook gelijk het boekje en de benodigde garen gekocht, en zijn aan de slag hiermee gegaan. 









Als eerste maakte ik het feest varken. 
Volgende maand is mijn zoontje jarig en zo arriveerde onze eerste gast voor het verjaardagsfeestje!













Toen kwam deze Party Pooper om de hoek kijken.
Onze zoontje krijgt op dit moment zindelijksheidstraining. En via meneer Poop (zoals wij hem hier thuis noemen) proberen wij hem duidelijk te maken dat het poepen om de wc moet. Meneer Poop heeft dan ook een verblijf plaats op de wc gekregen!












De grote favoriet van mijn zoontje uit het boekje van Dendennis is Croco Joe en die kon toen natuurlijk niet achter blijven.

Deze knuffel is zo geliefd dat die mee naar bed moet.













Op een verjaardagsfeestje neem je een cadeautje mee. En zo kwam Pak Ezel ook aan gelopen op het feestje!










Op dit moment ben ik de giraf "Discobal" aan het haken.
Die daarna gevolgd zal worden door de haai "Shark-a-Jack".
Zo zie je maar, dat Dendennis viert feest een prachtig boekje
 is voor heel veel haak plezier!!



8 opmerkingen:

  1. Wow, je hebt een boel mooie knuffels gehakt. En wat een idee om de party pooper te gebruiken bij de zindelijkheidstraining! Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, wat leuk om weer eens wat van jou te horen. Je vorige berichtje heb ik gemist. Ik ben zelf oom iets minder actief in blogland! Je bent in ieder geval goed bezig met het boekje van Dendennis. Wat heb je er al veel uit gemaakt, zeg! Helemaal leuk. Ik ga je weer volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor wat je inmiddels al gemaakt hebt uit het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat heb jij de smaak te pakken van al die feestelijke dingen van Dendennis. Ze zien er grappig en prachtig uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou graag alleen croch Joe willen. Is en een mogelijkheide die los te bestellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou graag alleen croch Joe willen. Is en een mogelijkheide die los te bestellen

    BeantwoordenVerwijderen