06 maart 2013

Paashaas met paasei!

Zoals sommige al hadden geraden in mijn vorige bericht was ik bezig met een paashaas.

Ik heb hem vandaag eindelijk af kunnen maken. De neus en ogen lagen vanmiddag in de brievenbus. Ben gelijk aan de slag gegaan om de paashaas in elkaar te zetten. Nu moet ik zeggen, dat het in elkaar naaien van mijn haakwerken niet bepaald mijn favoriete bezigheid is. Gelukkig ben ik hier in niet de enige, ik lees op vele blogs precies hetzelfde. Maar ja, je moet, je wilt tenslotte graag het eind resultaat zien.

Nu hier mijn paashaas met ei!!




Het patroon is van Kookeridoo en is te koop bij Echtstudio.





11 opmerkingen:

  1. Leuk geworden! In elkaar zetten is ook niet mijn favoriet! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh hij is echt leuk. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. ben ik kippig of heb je je volg-knopje verstopt??

      Verwijderen
    2. hahaha ... mijn volg knopje staat er gewoon ... Staat boven al mijn volgers ;)

      Verwijderen
  4. Bedankt voor je kompliment Silvia,jij haakt anders ook hele mooie dingen!je hebt er weer een volger bij!;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk geworden silvia,nee in elkaar zetten is ook niet onze hobby, maar als het dan klaar is ben je er ook wel weer trots op:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey silvia de hebt een prijs bij ons gewonnen,zou je je
    adres door willen mailen:D

    binkie78@gmail.com

    groetjes mingle-mangle crochet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. silvia kan je niet anders bereiken,zou graag het prijsje naar je toe sturen
      maar heb geen adres!!!

      Verwijderen
    2. Hallo dames :D

      Ik ben vereerd met de prijs. Ik heb jullie gisteren en vandaag een mailtje gestuurd naar
      binkie78 @ gmail . com

      Groetjes, Silvia

      Verwijderen